#1 Skrevet Mars 2, 2012 Har komplett R-line styling til passat 3c ny lakket i svart. Pris kr 10000, kan lakkes i andre farger men då kommer det pris tillegg på 2500. Tlf 92467232 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2012 Sedan eller stasjonsvogn? Er det den originale svartfargen? Har du isåfall fargekode slik at man dobbeltsjekket? Har du noen bilder? Er settet nytt eller brukt? Hvis brukt, er det noen skader på det? Er settet originalt? Ellers var annonsen ok minus... Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2012 Selger du stylingen separat eller kun komplett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2012 3c vil vel tilsi at det er stv?? er ihvertfall en stv. farge koden burde eg hatt den er c9x mener eg, skal sjekke det så det er 100 % sikkert. er orginalt ja, var noe skader på det, men det er ordnet og fikset. De er meget strøkne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2012 3C / B6 navnet på karosseritypen, men det sier ingenting om det er sedan eller variant (stvogn). Da må du sjekke delenr på delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2012 Hei hvor i landet holder du hus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2012 Har bilen hengerfeste? Og tilhørende diffuser for biler med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2012 Selger du kun kanalskjørt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2012 Dette står på bilen min nå, så nei. Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...