Hvilke felgfarger er HOT i 2012?

Anbefalte innlegg

Hvilke farger er det trendguruene her inne mener folk bør ha på hjulene sine i år? Hva er "gunmetal" i år?

Har forøvrig en sort Passat 3C og skal lakkere noen 19" Oem hjul..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyglanspolert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal gå for den fargen jeg føler for - det er mer enn nok "hot" for min del;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har stor sans for svarte felger som skinner i solen;) (ikke matt svart, da ser det ut som stålfelger når du kjører:P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølv er en klassiker som funker hvert år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke farger er det trendguruene her inne mener folk bør ha på hjulene sine i år? Hva er "gunmetal" i år?

Har forøvrig en sort Passat 3C og skal lakkere noen 19" Oem hjul..

 

Jeg er i helt lik situasjon som deg bare at jeg har noen 18" BBS felger. Jeg tenkte å gå for et litt mørkt tema og har derfor sett litt på Audi sin originale Daytona Grey farge. Jeg prøvde å finne noen illustrasjonsbilder, men fant ingen gode. Jeg har i tillegg tenkt på sort, men synes at sorte felger fort ødelegger mye av utseendet jeg vil gå for. Hvis du finner noen fine mørke farger må du gjerne legge ut lakkode og bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg tenkte å lakke felgane mine i forskjellige farger. blå, grønn, lilla og oransje har eg tenkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjøre matt svart bil og gull senter på felgene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oransje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brune felger er ekstra slibrig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av felgene og bilen de skal på, Jahn Christer? :) Litt lettere å se hva som kunne ha fungert da, men normalt sett kommer det jo an på smaken din og hvor "vågal" du våger å være:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg ikke har forlatt 2010 enda men er svak for gunmetal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv den styggeste farga kan bli ordentlig kul så lenge bilen "sitter" riktig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i helt lik situasjon som deg bare at jeg har noen 18" BBS felger. Jeg tenkte å gå for et litt mørkt tema og har derfor sett litt på Audi sin originale Daytona Grey farge. Jeg prøvde å finne noen illustrasjonsbilder, men fant ingen gode. Jeg har i tillegg tenkt på sort, men synes at sorte felger fort ødelegger mye av utseendet jeg vil gå for. Hvis du finner noen fine mørke farger må du gjerne legge ut lakkode og bilder!

 

se i tråden min så ser du bilder av felger lakkert i Daytona Grey :)

men det kommer jo mye ann på bil og hjulkombo og hvordan det som nevt "sitter". Knalle selvlysende farger er ikke like kult på en bil med 20mm senk, 8x18 felger og 235/"gubbe" dekk som på en bil som er senka ekstra lavt på coilovers og dekkstrekk for å få plass. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken farge som her hot? Har mer tro på å matche felg/farge til bilen enn på død å liv skulle ha det som er "hot" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen de skal på er en sort Passat 3c wagon, forhåpentligvis blir det noen gromme oem hjul. Det er HR 35/40mm som står på. Bilder kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VW United Grey will se bra ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos meg er det crome som er hot... every year ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.