#1 Skrevet Mars 2, 2012 Hei, Lurte på om noen har forslag til hvordan jeg får åpnet avløpet i tanklokket? Altså, det lille hullet under påfyllingsrøret er helt tett. - Beste å bruke trykkluft og blåse igjennom, evt hvor går denne slangen? Er det noe sted jeg kan finne utløpet og evt blåse tilbake? - Plumbo?!!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2012 Hadde vel i alle fall ikke brukt plumbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2012 Kanskje dette hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2012 Prøv å stake den opp med en tynn vaier f.eks. sykkelvaier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2012 Slangen går nok på baksiden av innerskjermen. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2012 Skal teste med en sykkelwire først, ser ikke ut som den slangen er så lang. Evt litt trykkluft for å blåse ut av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2012 Den slange forsvant ned i bakskjermen ganske kjapt da jeg testet med trykkluft (var ikke mulig å få igjennom noe wire)... det blir ikke mye diesel søl der, mest for vann, så jeg får se om det er noe vits i å sette i en ny slange ved en senere anledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2012 Den slangen er nok ganske viktig, aner ikke hvordan det ser ut bak der, men regner med at vann kan komme inn i bilen denne veien? Fikk dette fikset på service da de skulle bak der uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...