#1 Skrevet Mars 2, 2012 Møt opp folkens og om det er noko interessa for det kan me vel servera litt vafler igjen ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2012 Eg skal prøve og komme, sier gjerne ja til litt vaffler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2012 I'm in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2012 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2012 Regner med at jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2012 Satser på og komme, og vaffler er jo alltid et pluss:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2012 Som vanlig blir eg vekke på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2012 Kommer om bilen e ferdig til då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2012 (endret) Jeg er på Stord igjen hele neste uke, veldig kjipt..... Edit : Har utsatt turen, kommer !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2012 Skal nok ikke se bortifra at eg og dukker opp :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2012 Kommer Tar med Vag Com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 4, 2012 Pc og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 4, 2012 Skal bytte hovedenhet i en 2011 Golf i morgen fra RCD310 til RNS 510 så hvis noen kunne vært behjelpelig med vagcom koding på tirsdag hadde det vært supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 4, 2012 Tar med vag-com til den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 4, 2012 Kommer sikkert innom jeg også for en gangs skyld:) Skulle gjerne også fått fjernet us lights med vagcom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 4, 2012 satser på å komme innom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 4, 2012 Pc og? Hehehe. Ja PC og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 4, 2012 Kommer sikkert innom jeg også for en gangs skyld:)Skulle gjerne også fått fjernet us lights med vagcom:) Jeg la inn en 18 sifret kode på US kodingen, du kan overføre 1250,- til meg, så får du koden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg la inn en 18 sifret kode på US kodingen, du kan overføre 1250,- til meg, så får du koden Hahaha.. Det som er så fantastisk med B7er vettu Ole Jørgen er at det er bare og plugge i og velge US eller ikke US 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 4, 2012 Hahaha.. Det som er så fantastisk med B7er vettu Ole Jørgen er at det er bare og plugge i og velge US eller ikke US Jeg hacket meg inn i greiene på Ronny sin B6.9 og la inn koden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg hacket meg inn i greiene på Ronny sin B6.9 og la inn koden Hei!!!! Det er minst en B6,95! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg hacket meg inn i greiene på Ronny sin B6.9 og la inn koden Hehe ok, da skal ikke eg tulle med den. Hei!!!! Det er minst en B6,95! Minst!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 5, 2012 Raa'en forhandlet seg fram til B6.9000000000001, og det ila en hel helg....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 5, 2012 Raa'en forhandlet seg fram til B6.9000000000001, og det ila en hel helg....... Men han har jo diesel. Dt trekker vel ned eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 5, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...