#51 Skrevet Mars 6, 2012 flott oppmøte dere får til... Forresten... han med golfen... parkerte han med fronten slik bare bare på trass? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 7, 2012 flott oppmøte dere får til... Forresten... han med golfen... parkerte han med fronten slik bare bare på trass? hehe Hehe såg noko spesielt ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 7, 2012 Nåken som såg den grisefeite svarte 80'en som var der? Ja var jo bare min 90 og den som var eldst :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 7, 2012 Jeg sviktet lokallaget nok en gang... MEN har en unnskyldning på lur! Har så og si 99% sikkert skaffet meg en 2003 a4 1.8tq sedan som skal etter planen hentes på Lørdag. Gleder meg til å teste Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 7, 2012 Så forhåpentligvis kan jeg stille med "ny" bil på neste treff. Kjempebra at det var så mange som møtte opp! Det lover jo bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 7, 2012 Din e jo reine ungdommen i forhold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 7, 2012 Tommy med den blå golfen ville skille seg litt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 7, 2012 Var veldig bra oppmøte i går ja håpe det fortsetter utover året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 7, 2012 Var veldig bra oppmøte i går ja håpe det fortsetter utover året Seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...