#1 Skrevet Mars 3, 2012 Heisann. Har byttet girkasse på polo'n til fruen. Å etter byttet viser det seg at clutchen er hard, og wiren er ganske så stram. Så mitt spørsmål er om noen har peiling på hvordan denne justeres? Tok bilde av en sak som står på clutchwiren. Er denne for justering ? Hvordan virker den isåfall ? På forhånd takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2012 Denne skal "spennes" opp før demontering, det bruker å være en plastiksak som henger på wire for å gjøre det, når jobben er gerdig er det bare å løse ut og selvjusteringen ordner seg selv. Om en ikke har spennt den opp før en begynner må kansje wire byttes, mulig du kan klare å lure den til men det er ikke så lett..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2012 Hei og takk for svaret. Jeg har i dag fått fikset det. Jeg var å kjøpte en ny wire. Men da jeg skulle demontere wire'n fikk jeg en til å trampe inn clutchen, mens jeg holdt igjen arma på girboksen med et brekkjern. Brekkjernet glapp over og arma gikk tilbake igjen. Å med dette var clutchwiren riktig justert. Dette gjorde vi egentlig for å få hekta av wire'n, men til min store overraskelse ble clutchen i orden av dette! Kan være et tips om noen flere sliter med dette. Wire'n er ikke så dyr, men man sparer litt tid og en 500 lapp om man slipper å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...