#1 Skrevet Mars 3, 2012 Hei alle gurus! Er det noen som vet hvorvidt det går an å montere en 6-trinns manuellkasse på A6 1.8T Quattro? Etter det jeg kan skjønne laget Audi en slik girkasse for A4, men ikke for A6... Alt går nok an, men er det en som passer rett på? Bilen er en 04 med manuell 5-trinns og AWT-motor. Hadde vært artig med litt lavere turtall på motorveien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2012 Hei! Håper noen svarer her for jeg er også interessert i dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2012 Jeg har en 6 trinns manuell i min S6. Den har vel kanskje feil utveksling. Kanskje en kasse fra en 2.5TDI V6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2012 Mulig du kan bruke f.eks. EKM eller FTL kasse. Den er 6 tr quattro med 35/9 utveksling som ser ut til å være det samme som på de fleste 5 tr kassene. Hva er koden på kassa du har i bilen nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2012 Spurte norsk bildelsenter om det samme, men de sa det ikke lot seg gjøre. Har 03 1,8tq med AWT motor. Kunne tenkt meg lavere utveksling i 1. for å trekke opp båt... Noen som vet mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...