#1 Skrevet Mars 3, 2012 Hei har mest sannsynlig 2 plasser ledig i verkstedet fra Mai. verkstedet ligger på askøy har løftebukk, stor grav med løfter dekkomleggingmaskin og balanseringsmaskin. stort varmeanlegg, leie er 1250 kr i måneden. Innbrudd og brannalarmsanlegg tilknyttet securitas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2012 hvor på askøy er dette? Og har man fast plass til bil/prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2012 nord på øyen, bruker 15 minutter til askøybroen. ja blir fast plass der man kan stå så lenge man vil 3 måneders oppsigelsestid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2012 høres jo ganske interessant ut selv om jeg ikke har noen prosjekter for øyeblikket. Hvor mange deler på verkstedet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2012 høres jo ganske interessant ut selv om jeg ikke har noen prosjekter for øyeblikket. Hvor mange deler på verkstedet da? nå er vi 5 stk. men 2 stk har meldt seg ut. så nå er det en bmw m5, Meg med s2en og en kar med ett volvo prosjekt.så har 2 ledige plasser. strøm er inkl i leien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2012 Har sendt deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2012 Du har PM: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2012 DÅ er det 2 ledige plasser fra og med onsdag neste uke (21.3.) ring for info 93416627 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2012 Flott, eg tar ein:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...