Anbefalte innlegg

Hei.. har en audi a4 b7 2006 mod.. som jeg akkurat har bytta bremseklosser på fremme. men sliter med at varsel lampen for slitte klosser kommer opp. noen dager kan den bli borte i lengre tid før den dukker opp igjen. og vist jeg skrur av og på tenninga noen ganger etter hverandre så forsvinner den for en lite stund.

noen som har vert borti dette før og vet hva som kan ver årsaken til dette

mvh jan widar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brudd i ledningen til bremsebelegg-varsleren? Kan være kontakten/stikken også. På min B5, så kommer lampen for dette opp når kontakten mellom pluss og minus brytes. Byttet nettopp skiver, caliper og klosser på min igår, hvor selve stikken til denne var borte. Loddet ledningene sammen, så var lampen borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei hmm. litt dumt vist det brudd i ledningen allerede klossen er bytta i dag.. Går det ann og måle seg til og om det e feil på kontekten eller er det noen annen god måte og finne utav dette på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket stikken og kontakten? Kan være der det ligger, siden du nettopp har byttet klosser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.