#1 Skrevet Mars 3, 2012 (endret) Er nødt til å bytte sikkerhetsselen til midtre sitteplass bak, pga snellen henger seg opp! Da er spørsmålet som følger: Hvordan kommer jeg meg inn i seteryggen for å få byttet den??? Takknemmelig for alle svar!! Mvh. Øyvind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2012 Dette lurer jeg også på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2012 Dette lurer jeg også på! Jeg fikk klarhet i det! Visste ikke i hvilken ende jeg skulle beggynne, men fant det ut til slutt! Slenger ved en kort beskrivelse: -Demonter setebunn, og skru løs ankring til selen. -Ta av nakkestøtter -Ta av "deksel" rundt hullene der nakkestøttene går nedi. Pass på fjærene som sitter under dekslene der det er lås på nakkestøttene. -Ta av belteføringen inn til ryggen -Demonter utløser håndtak med deksel til seterygg -Ved hjelp av et lite flatjern, løsne skinntrekket (i mitt tilfelle) fra sete ved å putte skrujern mellom bakplate på seterygg og trekk. trekket er smettet inn i seteryggen med en plastskinne. -gjør dette på begge sider og topp av sete. -nå er trekket så løst at en kan lure det over hullene til nakkestøttene. nå kommer du til en bolt med 17mm hode på topp av seteryggen, skru løs den. -Så demonterer du beltesnellen ved å løsne mutter i underkant av snellen. Også 17mm. -Så er det bare å smekke sammen igjen:) Er det noe jeg har glemt, eller noe du lurer på så er det bare å spørre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...