#1 Skrevet Mars 3, 2012 (endret) Vurderer å selge bunnpanna på den motoren jeg har på motoren min. Denne er større enn fr.eks org S2 panne eller S4/S6 bunnpanne. pris 3000,- og kan diskuteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2012 Har denne "skvalpekammer" og/eller innløpet for retur av olje fra turbo ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2012 skvalpekammer er det vel ikk ei den om jeg husker rett men er innløp for oljeretur fra turbo jah;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2012 Vurderer å selge bunnpanna på den motoren jeg har på motoren min. Denne er større enn fr.eks org S2 panne eller S4/S6 bunnpanne. pris 3000,- og kan diskuteres I følge ETKA er det samme delenr som S2......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2012 vet ikke om S2 panna har den ekstra delen under turbo for retur osv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2012 Samme som S2 og 7A bunnpanne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2012 Samme som alle vel.. 3B har også sånn... Så er ikke noe unik del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2012 ja se der:P lærer stadig noe nytt;) men stammer uansett fra RS2;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2012 men stammer uansett fra RS2;) Og det har ingenting å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2012 Eneste forskjell er vel at ikke alle har det lille kammeret med retur flens..Ellers er det likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2012 http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=1339 ifølge denne motoren er det ikke likedan på ABY motoren ivertfall.. mangler flensen for retur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2012 Den ekstradelen avhenger av om det er klima eller ikke på bilen. Er det ikke det går oljereturen inn i framkant på blokka der AAN har returen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 6, 2012 nej se der.. da vet jeg det oxo;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2012 Ny pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...