Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi 80 2.0 -92 modell. Motoren har gått 200000+, filter og plugger er nye. Moteren starter greit både kald og varm, men fusker (mye) under belasting på mellomgass når den er varm. Drar jeg av til minmum eller trakker til (hvis man kan kalle det det med 90 gamp), roer det seg men forsvinner ikke helt.

Når turtallet reduseres når den er varm, legger turtallet seg på 2000 rpm i noen sek., for så å falle sakte til 800-900. Mye bensin går det også. 1,3-1,4 l/mil ved forsiktig kjøring.

Har en Haynes manual (som riktignok omhandler modellen før min), og der er det avsnitt om feilsøking av monotronicen. Er det sannsynlig at dèt vil si meg noe? (Liker best å skifte ting jeg...)

Er det noe jeg kan/bør sjekke selv, eller kan jeg like godt krype til korset og sette den bort med èn gang?

 

Er det noen som kan anbefale et verksted i Rogaland om jeg ikke får det til?

 

På forhånd takk. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.