#1 Skrevet Mars 3, 2012 Hei! Er det noen som vet om det er mulighet for å ettermontere orginalt tåkelys på 06 passat 3c? Kostbart? På forhånd takk:) Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2012 sjekk ebay finnes der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2012 jupp, ledningesnettet kjøpter du fra kufatec.com (eller sondre hugaas her på forumet) tåkelysene får du kjøpt av fk autoparts (frode kristoffersen her på forumet) nb: få tak i tåkelysene med HB4 pærer. disse har linser og gir et mye penere og bedre lys enn med H11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2012 jupp, ledningesnettet kjøpter du fra kufatec.com (eller sondre hugaas her på forumet) tåkelysene får du kjøpt av fk autoparts (frode kristoffersen her på forumet) nb: få tak i tåkelysene med HB4 pærer. disse har linser og gir et mye penere og bedre lys enn med H11 Finnes det tåkelys med linser til 3C? Orginale som jeg har sett er reflektor og HB4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg har orginale på min, HB4 og reflektor... Lyser greit det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2012 Finnes det tåkelys med linser til 3C? Orginale som jeg har sett er reflektor og HB4... da er det motsatt. h11 som er de med linser og hb4 som er uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2012 Hmm. Okei:) Takk for tipsene:) Er det forresten noen som har ettermonter slikt? Hva må gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2012 Har ettermontert, dog ikke på 3C, men Tiguan og Caddy som er samme opplegg. Er en stund siden, men tror det er som følger: Lykter, griller, å bryter byttes og er jo greit nok. Kabler; 2stk. fra J519(sentral-el. styreenhet) ut til lykter, gods til lykter og signalledning til lysbryter. Kode J519 for tåkelys. Ferdig. Ellers kan det kobles med vanlig rele og egen bryter, men det synes jeg gir det hele litt sånn Granada preg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...