Ettermontere tåkelys Passat 3c

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om det er mulighet for å ettermontere orginalt tåkelys på 06 passat 3c?

Kostbart?

På forhånd takk:)

Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk ebay finnes der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp, ledningesnettet kjøpter du fra kufatec.com (eller sondre hugaas her på forumet)

tåkelysene får du kjøpt av fk autoparts (frode kristoffersen her på forumet)

nb: få tak i tåkelysene med HB4 pærer. disse har linser og gir et mye penere og bedre lys enn med H11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp, ledningesnettet kjøpter du fra kufatec.com (eller sondre hugaas her på forumet)

tåkelysene får du kjøpt av fk autoparts (frode kristoffersen her på forumet)

nb: få tak i tåkelysene med HB4 pærer. disse har linser og gir et mye penere og bedre lys enn med H11

Finnes det tåkelys med linser til 3C? Orginale som jeg har sett er reflektor og HB4...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har orginale på min, HB4 og reflektor... Lyser greit det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det tåkelys med linser til 3C? Orginale som jeg har sett er reflektor og HB4...

da er det motsatt. h11 som er de med linser og hb4 som er uten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Okei:) Takk for tipsene:) Er det forresten noen som har ettermonter slikt? Hva må gjøres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ettermontert, dog ikke på 3C, men Tiguan og Caddy som er samme opplegg. Er en stund siden, men tror det er som følger: Lykter, griller, å bryter byttes og er jo greit nok. Kabler; 2stk. fra J519(sentral-el. styreenhet) ut til lykter, gods til lykter og signalledning til lysbryter. Kode J519 for tåkelys. Ferdig.

Ellers kan det kobles med vanlig rele og egen bryter, men det synes jeg gir det hele litt sånn Granada preg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.