#1 Skrevet Mars 3, 2012 (endret) Siden ikke noen andre har laget en så prøver jeg. Det kommer flere her og for all del ikke bry dere om at kameraet løsnet etter 09.22 min jeg orket ikke redigere bort. Neste her. Da er videoen Fra canon kameraet ferdig konvertert og lastet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2012 Heine: Løsnet kamera sammen med sugekoppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2012 har 108 bilder på vei opp nå, orka ikke luke ut flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 3, 2012 (endret) puh, kvantitet kommer 5-6 filmer fra meg her også Stian Wethammer som drista seg utpå hele 4 runder (snurra 2 av de) Pål Finneid som får det til Knut Erik Jacobsen aka Emanuel Desperados satser vilt litt forskjellig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2012 Moro å kjøre med kamera Heine, og det datt av mye senere enn fryktet Heine: Løsnet kamera sammen med sugekoppen? jupp --- Takk for fine blinkskudd Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2012 Mye bra bilder Petter:) Tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 3, 2012 bare hyggelig videoer lagt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 3, 2012 Siden ikke noen andre har laget en så prøver jeg. [YOUTUBE]NpzKeEeo8sY[YOUTUBE] Det kommer flere her og for all del ikke bry dere om at kameraet løsnet etter 09.22 min jeg orket ikke redigere bort. Neste her. [YOUTUBE]Fn_nB_6yst0[YOUTUBE] fikk såvidt med utkjørselen min til høyre i bilde rundt 1.57 og utover på film nr.2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 3, 2012 LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 4, 2012 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 4, 2012 Moro å kjøre med kamera Heine, og det datt av mye senere enn fryktet jupp --- Takk for fine blinkskudd Petter Jeg tror feilen med kameraet var at "jeg" ikke trykket inn (PRESS) knappen før jeg vippet over låsebøylen slik at sugekoppen ikke satt godt nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 4, 2012 fikk såvidt med utkjørselen min til høyre i bilde rundt 1.57 og utover på film nr.2 Jeg fikk den godt med meg:p mr Ulen på 2 hjul: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 4, 2012 hehe, måtte gjøre no triks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 4, 2012 Fikk tatt noen bilder jeg også. Gutta som liker å foxe rettstrekka: Dama fikk sitte på med porscha til Svelander, det likte hu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 4, 2012 Stian Wethammer som drista seg utpå hele 4 runder (snurra 2 av de) Bla Bla Bla Synes det ser ut som det gikk fint jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 5, 2012 Mange fine bilder, men det blir ikke for mange:=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 5, 2012 Jeg kom hjem med rundt 650 bilder, men prioriterer å gi et lite knippe til TP2/12 i første omgang. (Kone-mishandling er vel et stikkord for Andreas og Knut-Erik og ikke minst den 200en som dro nær to runder med en kone-kjegle under traversen. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 5, 2012 Det var jeg som klarte å få kjørt over en sånn (opptilfler)! Venter spent på bilde av dette fenoment... Lurte fælt åffer folk pekte å lo av bilen min mens jeg tøffa rundt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...