#1 Skrevet Mars 3, 2012 18" continental vinterdekk selges. aldri brukt ble kjøpt i vinter men grunnet kjøp av ny bil passer ikke disse på denne bilen. selges til 1000kr for 4 dekk 18.60-225 befinner seg i Trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2012 Hvordan vinterdekk er det? Pigg/piggfri? Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2012 Piggdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2012 Hvis du ikke trenger pengene med en gang så skal jeg nordover og forbi Trondheim mandag 12 mars. Kan gjerne plukke de opp da Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2012 prod.dato? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2012 Hvis du ikke trenger pengene med en gang så skal jeg nordover og forbi Trondheim mandag 12 mars. Kan gjerne plukke de opp da Sent from my iPad using Tapatalk HD den er grei. er på sjøen for tiden alike vel så pengene trenger jeg ikke pronto;) bare send meg en pm med nr ditt så skal jeg kontakte deg;) prod.dato? det blir vel 2011;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2012 Den er god. Er på sjøen selv Fikk beskjed om at avløseren min er blitt syk så da kan det hende at turen blir avlyst Men krysser fingrene, så skal jeg sende de en Pm når jeg vet litt mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2012 Den er god. Er på sjøen selv Fikk beskjed om at avløseren min er blitt syk så da kan det hende at turen blir avlyst Men krysser fingrene, så skal jeg sende de en Pm når jeg vet litt mer den er grei;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2012 225/60-18 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2012 Sier det samme som Ole 60 profil blir hardt på A8 til og med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...