#1 Skrevet Mars 4, 2012 En coil rekke til ABY selges. Tilstand på coiler ukjent. Ble byttet ut med høyeffekts coiler fra 034 den gang jeg hadde bilen. Bud mottas! Mvh John Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2012 Fribump: Du må sette en ca. pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2012 Ca pris : 500 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2012 Hei kan kjøpe denne for 400 inkl frakt. mvh Knut Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2012 Gir 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2012 Gir 600, om den ikke er solgt. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2012 Hei ! Denne er enda ikke solgt og jeg ser det har vært en del interesse så langt. Jeg velger å la denne står til kl 1800 imorgen og den vil da bli solgt til høystbydende. Mvh JF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...