#1 Skrevet Mars 4, 2012 Helt ny og unrukt Defa Termini 1350 varmevifte med y-kabel selges. Det som er fint med denne viften er at den er tynn og enkel og plasere. Pris: 500 kr + frakt for begge deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2012 Heisann! Hvilken bil og årsmodell er forgreningen kjøpt til? Må se om det kan passe i b7 diesel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2012 Heisann! Hvilken bil og årsmodell er forgreningen kjøpt til? Må se om det kan passe i b7 diesel.. Defa pluggen er nok en universal type som jeg mener kun passer sammen med andre Defa kontakter. Mulig jeg tar feil så folk må gjerne supplere med info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2012 Finner du ett 6-siffret nummer på forgreningen? I følge DEFA.no er det mange typer.. http://www.defa.com/no/html/automotive/warmup/find_your_engine_heater/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2012 Det er vel kun blokkvarmeren som er forskjellig, ikkje sjølve kontakten? Har kun sett to typer Defa kontakt, og den eine har ikkje vært i handel på mange år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2012 Mulig det..hvor lang er kablen som du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2012 Kabelen er rett over en meter lang. Beregnet for å gå fra y-kobling motorrom(motorvarmer) og inngjennom torpedo vegg til vifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2012 Ok, jeg kjøper gjerne dette hos deg! Sender deg pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...