Anbefalte innlegg

Hei Eg har en 92 mod Golf 2 g60 syncro som eg har skrudd og fixa på i rundt 2 år. har fått skilt på den og brukte den i heile fjord sommar. Men det e ein gammal bil som skulle vert fixa 100% Noke eg verken har tid eller kompetanse til! Luftar derfor ideen for salg her på forum. Eg sette prisen til 55000 Som e en høg pris, for en bil som eg ser på som eit oppussingsprosjekt. Men det er og en meget sjelden bil, og 55000 e ca det bilen har kosta meg hittil. Bilen er kjørbar med skilt. Vist det e noken som virkeleg e innterresert ta gjerne kontakt:) skal legge ut bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne frister sykt å kjøpe tilbake. Legg ut bilder og info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger du ut no bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, internett klikka so eg trudde ikkje denne annonsa kom ut! bilen er fortsatt til salgs! har ikkje hatt meir enn en lufte tur sidan i fjord høst skal komme med bilder! og meir info!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne mer bilder og info om denne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei igjen, her kjem litt meir info: Bilen er eu ok og kjørbar gått ca 208. interiøreter heilt, Nesten alt av plastikk på utsida er nytt(svart) har det gamle i rødt endå med litt skjønnhetsfeil. På sjølve bilen er ber lakken preg av og vere gammal og ustelt. Lykter er nye, g lader nyoverhalt for ca 3000km sidan av Thomas Marshall. Motor og gir var tipp topp sist eg kjørte. Men etter at eg prøve starta den etter vinteren, var der ein sylinder som ikkje går. Eksosanlegge er nytt rustfritt bakre del, men må tettast i skøyt me framdelen, dørene må tettast, og el vindusheis v. side fungera ikkje. Det var kjapt om bilen. startar og går, artig bil, men ein del småplukk som burde vert fiksa. Har alt av delar liggande ++ e del ekstra interiør og diverse. Skulle gjerne beholt den hadde det ikkje vert for at den aldri blir brukt da eg har minimalt med fritid! Her var litt meir info om bilen, bra bilder skal komme!! (Felgane på bilde blir ikkje seldt me bilen) Sette prisen til 50 000. Spør i vei vist dokke lure på noke! kan og kontakte meg på tlf 45285686:)

IMG067.jpg

IMG066.jpg

367.jpg

768.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er no på billi salg til den nette sum av 45 000 NOK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.