#1 Skrevet Mars 5, 2012 Hei, ønsker å kjøpe en topp til 1.8 turbo motor. Noen som har det liggende, ta kontakt her eller på mobil. 98603811 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2012 har en 8v PG topp med turbocam, men er vel 20v du trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2012 (endret) Jeg har til 20V Tror det skal gå greit å sende med post 300 i frakt ca... http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32834207 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2012 Hei ja det er 20v jeg trenger, men det må være til motorkode AWT og den du har er vel AGU? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2012 Har en til AEB liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2012 Hei ja det er 20v jeg trenger, men det må være til motorkode AWT og den du har er vel AGU? Det stemmer, AGU Om den passer vet sikkert noen andre bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2012 Har jo en komplett apu motor men det er noen ting bak på toppen som ikke passer over ens. Kunne dere sendt noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2012 Har lagt ut flere bilder av toppen på finn. kan hende det tar litt tid for det vises. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2012 Desverre den passer ikke.. mangler det ene hullet bak men takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=229398 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2012 Trur den passer kunne du bare tatt en bilde av den bak? hvis den passer kjøper jeg den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2012 lagt til et par bilder til nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...