#1 Skrevet Mars 5, 2012 (endret) Hei. Har 4 stk H-Profil råder som jeg ikke har bruk for lenger. Har stått i en VW 1,8L motor. Disse skal passe til alle 1,8L motorer som står i golf 1-3, og vil anta at de passer i alle audier som bruker samme motor. Har og blitt fortalt at dette gjelder 16V motorene. Skal og passe i 5 sylindret motorer. DIsse rådene er kjørt ca 10.000 km, og ser ut til og være i veldig god stand. ARP bolter. Aner ikke hva de er verdt, så vi starter på 3000 kroner. Eller bud rundt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2012 tror det er lurt å få med produsent på dem, er det for eks "kina" råder e.l? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2012 Det står ikke noe produsent på de, men de er kjøpt og montert av gamle motorteknikk i oslo så da regner jeg med at det skal være skikkelig greier. Eneste som står på de er noen 4 sifra tall på hver råde (som er forskjellige) sikkert for å vite hvilken som hører til hvor ved en eventuell demontering. Skal få tatt noen bilder av de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2012 Opp og hopp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2012 Påskebump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2012 Bare og komme med bud. Jeg har ikke bruk for de. 2000 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2012 Ligger her enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2012 Ingen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...