#1 Skrevet Mars 5, 2012 Har en 1999 Audi A6 Avant som i går begynte å tulle med sentrallåsen. Den er blitt slik at den låser seg selv med én gang den blir låst opp. Dette er uavhengig om det er nøkkelen som brukes, eller knappene inni. For i det hele tatt å få til å komme meg inn i bilen må jeg åpne døra idet jeg låser opp om jeg skal få opp døra før den låser seg igen, og den er også låst hele tiden mens jeg kjører. Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe veldig spesifikt. Håper noen andre har vært borti lignende saker som har fått løst saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2012 Sjekk denne: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461-MKIV-door-locks-explained-why-you-re-having-problems!!!-%28 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2012 Men jer er litt usikker på hvor jeg skal begynne. Kan jo seff gå over alle dører, men det tar litt tid å skru opp alt det der... Noen som har tilnærmingstips? Jeg burde vel ta en diagnose, mulig det kommer hvor feilen ligger da? Dessverre virker ikke kabelen min lenger, må nok få noen til å hjelpe meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2013 Har samme problemet, finns det en hurtig løsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...