#1 Skrevet Mars 8, 2012 (endret) Sorte LED baklykter selges! Har stått på en -04 A6 Avant i ca. 1 år/12000km. Hele og fine lykter uten riper. Selges 1200,-. Evt. frakt tilkommer. Ta kontakt her i tråden eller send pm. mvh Anders Lagt til etter 3 dager 11 timer: Lampene er nå demontert, ligger i eskene sine og venter på ny eier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2012 (endret) Dette er plug & play, pakninger og montasjeveiledning følger med. Ny pris! Lagt til etter 5 dager 12 timer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2012 Er prisen for høy? Bud ønskes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2012 Er prisen for høy? Bud ønskes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2012 Hei! Passer disse lyktene på A6 pre-facelift? Har en A6 fra år 2000. Feil på display etter montering? Hvor er disse lyktene opprinnelig kjøpt? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2012 De skal passe A6 Avant fra -97 til -05, ja:) Ingen feilmelding i display på min ihvertfall. Vet ikke hvor de er kjøpt da jeg kjøpte bilen for 3 uker siden. Lyktene er STRØKNE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2012 Kjøpte mine fra Parts & Retards, minner sterkt om disse.. plug`n play... ingen feilmld hos meg. Allroad 2001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2012 Hei igjen! Kan by deg kr 1.000,- inkl frakt til stavanger. Trenger tilbakemelding ganske snart, da jeg vurderer å bestille diverse deler til bilen snart. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) Disse fortsatt til salgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 4, 2012 Ligger fortsatt i garasjen, løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2012 Opp igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2012 (endret) Opp igjen! Kan fixe gratis frakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2012 Bumpi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 11, 2012 (endret) Over 1400 visninger og kun en interressert som hadde kjøpt lykter før jeg fikk svart. Dette er strøkne lykter som ikke gir feilmelding. Plug & Play. Løp og kjøp, folkens! Lagt til etter 1 dag 6 timer: SOLGT!! Lagt til etter 1 time 13 minutter: Tråden lukkes..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...