Tips til ny lydemper / bakpotte A4 B5

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå sniker jo snart våren seg innover, og nå er det på tide å gjøre noe med endestussene mine.. : rolleyes

Eksosen er ca 1,5 år gammel, rustfritt kjøpt av forrige eier rett før jeg tok over bilen, men endestussene er jo ikke akkurat pene etter 2 vintre.. brune å greier.. jeg har kompensert dette med å bare ha på noen jalla rør som er skrudd over, men nå er det på tide å gjøre det skikkelig.

Så jeg har da en 98mod A4 med en 2.4l V6 motor, original eksos hele veien, men jeg ønsker å sette inn en ny bakpotte da jeg vil få fram litt mer av v6 lyden, samt at det ser noe bedre ut..

Samtidig håper jeg at det går greit med bare bakpotta inntil videre?

Føler ikke for å bruke en god slump penger å bytte ut hele akkurat nå, siden det er relativt nytt, heller ta det når det trengs?

Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal velge.. er jo 100vis av merker, modeller ++

Så er det noen som har tips til en ikke alt for kostbar bakpotte som gir litt ekstra lyd, men som også passer uten alt for store modifikasjoner? jeg har tilgang på sveiser gjennom jobben, så den biten er grei.

Takk for hjelpen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.