#1 Skrevet Mars 5, 2012 En kjenning har klart å ta bunnpannen på Passaten sin. Prøver derfor å finne ut hva slags bunnpanne jeg skal ha fra NBS; http://www.bildeler.no/?Bilmerke=4&Bilmodell=9&Arsmodell=2000&R_Time=193849&Forside=&Vareklasse=1&Varegruppe=225 Bilen er en 2000Mod Passat 1.9TDI 4M Chassisnummer; WVWZZZ3BZYE377203 Motorkode; ATJ063101 Ut fra sistnevnte skulle man jo tro at saken var enkel da NBS har bunnpanne til ATJ motoren, men i detaljene står det at denne bunnpannen er for biler med oljenivåsensor. Når jeg kontakter VW (teknisk) så hevder de at denne bilen ikke har nivåsensor... Noen som har anledning til å sjekke og peke meg i riktig retning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2012 Om bunnpanna ikkje har for stor skade kan det fiksest;) Kan ein ikkje berre droppe sensoren tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2012 Tja, det er slått ei god rift i den; 5-6cm x 0.5cm, og når prisen bare er rundt 1000lappen så er det nå egentlig ikke så mye å tenke på. Men ønsker å finne ut hvilke av bunnpannene som trengs (dersom det faktisk har noen praktisk betydning). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2012 Tror det er slik at om bilen ikke har kjørekomp. så har den heller ingen oljenivåsensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...