#1 Skrevet Mars 5, 2012 Kobla på et xenon kit jeg hadde liggende i dag for å se hvordan det blei! Fikk koblet pærene på plass og jording til begge ballaster og plugget kitet til hovedlysene og til + på batteriet. Slo ¨så på lyset og det var blått og fint.. men etter noen sekunder "fadet" lyset over i gult og så plutselig helt normalt ut?? Er det pærene som er gåne eller ikke nok spenning fra batteri? Har ca 12-13 V. Noen som kan svare på dette? -Grunde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2012 Hos meg var det pæra som var syndebukken (billigkit fra Kina). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2012 Ja ganske sikker på at det er pærene som må byttes! Tror denne tråden kan lukkes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2012 Kan jo være at det bedrer seg etter litt bruk, jeg mener hørt noe om dette, men er ikke helt sikkert da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...