#1 Skrevet Mars 5, 2012 (endret) har Div deler som skal selges: Frontfanger med dtm underdel nytt Div griller Grillist Passasjerdør (bulk og rustfri) Bakluke (bulk og rustfri) rallygrill (solgt) lakkerte 90 speiler g60 spoiler Har noe mer også... mer info kommer Email: Hansenmotorsport@live.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2012 Vet du hvilken lakk-kode det er på den bakluka? Jeg skulle sårt hatt tak i ei fin svart luke til min Golf Country! =) Den har lakk-kode L041/LO41. Vært så greit å fått tak i ei grei luke med rette fargen! Og hvor mye skal du ha for den evt..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2012 (endret) Vet du hvilken lakk-kode det er på den bakluka? Jeg skulle sårt hatt tak i ei fin svart luke til min Golf Country! =)Den har lakk-kode L041/LO41. Vært så greit å fått tak i ei grei luke med rette fargen! Og hvor mye skal du ha for den evt..? Vet ikke fargen, men den satt på denne bilen en gang. Er vel ikke så mange sortfarger fra den tiden vel? pris 1300kr Lagt til etter 23 timer 50 minutter: Rallygrill solgt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2012 Tårnstaget, hvor mye vil du ha for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2013 Noen som trenger deler til golf 2----- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2013 Har du grill og selve ramma som lyktene, tuta osv er skrudd i? Grill da med single lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...