#1 Skrevet Mars 6, 2012 (endret) Selger en S6 girkule i skinn.. Slitt girkule, skal ikke legge sjul på det.. Pris setter jeg ikke men IHT forums regler så setter jeg 50kr.. Ellers er det vel ÅPENT bud da... + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2012 100,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2012 Regner med denne har revers ned og opp til venstre? Byr 100,-. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2012 100,- Motatt. Regner med denne har revers ned og opp til venstre? Byr 100,-. Må nok litt opp nå Tom erik, 100.- er allerede bydd Ja stemmer at R er oppe til venstre.. ( skal se om jeg ikke får lagt ut ett bilde iløpet av dagen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2012 300 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2012 (endret) Fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2012 (endret) Regner med denne har revers ned og opp til venstre? Byr 100,-. Denne kan slettes.. Blei "borte" under rydding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...