#1 Skrevet Mars 6, 2012 8 x 13 ET 1 ATS Classic er vel en av de mer kjente felgene fra 70 og 80 tallet. Høy finish og i polert/sort utgave. Finnes noe steinsprut i kantene (ikke skjemmende), men det blir det jo i løpet av en uke når felgkanten stikker langt utenfor dekket desverre. Felgene har vært brukt en sommer på Einseren min Felgene bak på bilen her. Nypris er 3480,- for 2 stykker. Selges for HBO 2250,- Selges Uten dekk! Mobil; 922 47 859 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2013 Bump! Perfekte felger for LAV og Bred Einser. Eller må jeg henge de på veggen i stua? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2013 Noen som vil kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2013 Oppmedseg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2014 har du disse enda? kunne tenkt meg å prøvd dem på bilen, tar dem om dem ikke går for langt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2014 Jepp. Ligger på værste å ser støvete ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...