#1 Skrevet Mars 6, 2012 (endret) I forbindelse med bremsevæskeskift på bil med DSG er det oppført lufting av clutchanlegg. På manuelle biler kan jeg forstå det (felles reservoar for både clutch- og bremsevæske etc), men jeg trodde ikke det var slik på DSG? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2012 Dette er feil, er ingen bremsevæske til DSG. Men kommer vel automatisk opp når de legger inn servicen, så det er vel noe de har glemt å ta vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2012 ...og kanskje glemt å trekke fra på prisen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2012 Tipper prisen er dønn lik jeg:) tror det er en pakke som dekker alle biler;) Tar jo typ 1-2 minutter ekstra bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2012 344,25 står det på regningen, for lufting av clutchanlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2012 Møller innrømte at det var feil og krediterer dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...