#1 Skrevet Mars 6, 2012 Motoren og gir, ledningsnett skal jeg ha selv, resten blir lagt ut til salg. Send meg PM på hva du trenger, så kan jeg oxo sende bilder via mail. Kan også selges hel før 13 mars. 10000,- det som er feil/mangler på den nå er at førstegear bare skurrer, høres ut som det er et tannhjul som er defekt, frontrute er sprekk i i høyre side, mange småbulker. selges da som rep-objekt. Km: 240. Ring for info: 47618995 bilen står i Fræna Møre & Romsdal. resten av bilen blir hugget før 20 mars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2012 Har du hele eksosanlegget? En kompis som er på utkikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2012 eksosanlegget er noe modifisert. 2,5" fra katta å bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2012 Hva forlanger du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2012 exsosn blir vell bare solgt også bare fra katten å bak, må ha resten selv. vet ikke hva jeg skal ta for det jeg. legge inn bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2012 500kr? Er det hjemmelaget eller noe ordenlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...