#1 Skrevet Mars 6, 2012 (endret) Selger min 3uker gamle Samsung Galaxy S2 White 16GB pga Iphone 4S er tilbake i fra rep. Telefonen leveres i org eske med ubrukte ørepropper ol,telefonen er også utåst. Telefonen er som ny! Kvittering på kr 4200 i fra Elkjøp medfølger! Selges kr 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2012 Ingen som trenger ny grom telefon? Kr 3000,- inkl frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2012 Jeg tar den;) Rekner med den er ripefri og fin og at du har brukt skjermbeskyttelse? Send meg kontonr på pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2012 (endret) Telefonen er som ny,så ingen merker! PM besvart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...