Mer innpress enn originalt, går det?

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit som topic tilsier. Har 4 stk Oz Antares som jeg ønsker ille. Men jeg lurer på om det går når jeg har 38 ET Org., og på de Oz felgene så er det 40? Går det ikke? Eller vil de bare gå lenger inn?

Lest masse på forumet om akkurat dette, men ingen tilfeller hvor det er mer ET. Så ble litt i tvil, og spør for å være helt 100% sikker. Han som jeg har bett de ligge på vent sa det skulle gå fint.

Takker for svar! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt og greit som topic tilsier. Har 4 stk Oz Antares som jeg ønsker ille. Men jeg lurer på om det går når jeg har 38 ET Org., og på de Oz felgene så er det 40? Går det ikke? Eller vil de bare gå lenger inn?

Lest masse på forumet om akkurat dette, men ingen tilfeller hvor det er mer ET. Så ble litt i tvil, og spør for å være helt 100% sikker. Han som jeg har bett de ligge på vent sa det skulle gå fint.

Takker for svar! :)

Det går helt fint. Du får 4mm smalere sporvidde enn originalt, men det har ingen som helst praktisk betydning. Også kan du jo sette på 5mm spacere dersom du vil ha felgene litt ut uten å bytte bolter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går helt fint. Du får 4mm smalere sporvidde enn originalt, men det har ingen som helst praktisk betydning. Også kan du jo sette på 5mm spacere dersom du vil ha felgene litt ut uten å bytte bolter...

Aha, det kommer jeg nok til å vurdere sterkt så fort jeg har sett åssen de er uten først.

Takk Runar! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.