Anbefalte innlegg

Vurderer å selge vår Audi v8 som begynner å bli rimelig komplett og fin.Mørk blå metalic sort interiør delvis påbegynt og veldig hele og fine el seter med memory medfølger.Bilen er godkjent ombygd /karosseribyttet fra en 1984 mod og er veteran on ca 2 år som gjør den atraktiv m tanke på driftskostnader.Bilen er nylakkert med alle ruter ute og er rimelig nære rustfri.For de som liker lyd medfølger nytt rustfritt bn pipes anlegg.hb over 50000

 

ring for nærmere interesse

95767760

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4.2 eller 3.6?

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får man v8 med 4.2 da det er 3.6 bremser drøye 200 på nava med bn pipes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint med noen bilder!! :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er jo jævlig dårlig med linking og slikt men ligger noen bilder i forige salgstråd fra 13.02 2012 meget pen v8 selges.det er gjort mye med bilen siden den gang.ca 50 timer montering og rep av ting som ikke virket.Blir eu ok før evt salg.Hvis noen av dere klarer å linke inn denne /disse bildene er det supert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får man v8 med 4.2 da det er 3.6 bremser drøye 200 på nava med bn pipes

 

Jada, du fikk V8 med 4.2 og med 3.6.

250hk, 340nm i 3.6

280hk, 400nm i 4.2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er den ja.trodde ikke 4,2 kom før i a8 jeg men så mye vet jeg.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PT (3,6 liter, 250 hk/340 nm)-motoren med etsede sylindervegger var eneste motorvalg i Audi V8 ved lansering høsten 1988. Kun firetrinns helelektronisk automat var tilgjengelig. Fra årsmodell 1990 ble femtrinns manuell tilgjengelig, en girkasse som er basert på femtrinnsgirkassen i 100 10vt/200 10vt/200 20v, men forsterket og påmontert oljepumpe.

 

Fra årsmodell 1992 ble ABH-motoren tilgjengelig (280 hk/400 nm). Samtidig ble sekstrinns manuell girkasse tilgjengelig. Femtrinns forsvant. Verdt å notere seg er at PT og ABH ikke har samme sekstrinns manuelle girkasse, og at sluttutveksling på ABH-kassen er og PT-kassen ikke er lik. PT var fremdeles volumselgeren, da en bil med ABH kostet - i Tyskland - over 10 000 DM mer. F.o.m 1992 har motorene ikke lenger etsede sylindervegger, men Nikasil, og disse har langt høyere oljeforbruk enn de tidlige PT-motorene.

De aller siste PT-motorene fikk en noe nedsatt effekt (245 hk), uvisst av hvilken årsak.

 

...litt off topic :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har i hvert fall effekten inntakt da den bremser 200 på nava med orginalt anlegg.213 med bn pipes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir levert eu ok da den fikk kun liten mangel lapp med et endeledd foran og 2 stag bak som vil bli byttet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir levert eu ok da den fikk kun liten mangel lapp med et endeledd foran og 2 stag bak som vil bli byttet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.