#1 Skrevet Mars 8, 2012 Ønsker kjøpe dette om noen har til overs......takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2012 jeg ville bestilt fra http://www.germanautoparts.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2012 Motorkode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2012 DX tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2012 Jeg har et slipesett på lager som også inneholder topplokksbolter. Dette er til DX motor, men står bare oppført for perioden 84-93. Regner med at det passer likevel. Veil pris før evt klubbrabatt er kr 706,- inkl mva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2012 Jeg har et slipesett på lager som også inneholder topplokksbolter. Dette er til DX motor, men står bare oppført for perioden 84-93. Regner med at det passer likevel. Veil pris før evt klubbrabatt er kr 706,- inkl mva. Er vel dx tipper jeg på en 83 mod...passer vel forde om står 84-93, eller hva sier ekspertene..? Var vel "samme" motoren i 2 ern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...