#1 Skrevet Mars 8, 2012 MEGET gode dekk selges. Dekkene er HELT nye, aldri vært montert på felg. Film: Utdrag fra nett: "Toyo Proxess T1R - Ultra-high performance sommerdekk Proxess T1R er utviklet for eksklusive sportsedaner og sporsbiler. Dekket har en avansert mønsterutforming og dekkonstruksjon. Dette bidrar til at Proxess T1R har forbedret veiegenskapene både på tørr og våt vei. EGENSKAPER - FORDELER -Generasjon S" Silicaforsterket, "Maksimum grep" gummiblanding -Økt mengde Silica i gummiblandingen forbedrer våtveiegenskapene og samttidig beholde egenskapene på tørr vei. -Rafinert mønsterdesign Gir et utmerket veigrep på tørr og våt vei samtidig som det ser pent ut. -V-formede hovedspor Fortrenger vann mer effektivt og gir bedre våtveiegenskaper -Langsående mønsterspor i dekksidene Forbedrer svingegenskapene på tørr vei og reduserer faren for ujevn slitasje -Parallelle mønsterspor i dekksuldrene Motvirker ujevn slitasje" Selges : 3500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2012 (endret) bud fra meg på 2000 cash kontant ps. koster 3000,- inkl frakt fra dekkonline.com for like dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2012 bud fra meg på 2000 cash kontantps. koster 3000,- inkl frakt fra dekkonline.com for like dekk. Ok. :-) 2500,- er greit, da taper jeg og vinner du... :-) Mvh Håvard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...