#1 Skrevet Mars 8, 2012 (endret) Lufter interessen for en 1994 Golf 3 1,9 TDK 75 hk., den har gått 170.000. Historikk frem til 2007 (140.000). Bilen er i daglig drift. Det ble byttet olje og filter på 165.000. Bilen står i Fredrikstad. Den vil bli skrotet innen 20.03.2012 dersom ingen vil ha den, så prisen setter jeg til H.B.O vrakpant 2000,-. Årsavgiften betaler ny eier. Kan eventuelt byttes i en billig kassebil. Negativt om bilen: Dempere bør byttes Ikke lys i dashboard Vindusviskere fusker litt når det er kaldt ute (går kun på maks fart), ellers funker de som vanlig Årsavgift 2012 betales av ny eier EU-kontroll 31.05.2012 (dempere må nok byttes før denne) Mangler antenne Vindusvisker bak er brukket av Positivt: Gjerrig på drivstoff, 0,6-0,7l/mil Relativt pen i lakken Ok piggdekk samt sommerdekk Lite rust Ypperlig pendlerbil Ta kontakt her eller send meg mail på bussen16 (at) hotmail.com Skal prøve å få lagt ut noen bilder her i morgen, foreløpig kan det nevnes at den er blå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2012 Motor ok? Isåfall så tar jeg bilen for 2 lapper:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2012 Motor ok? Isåfall så tar jeg bilen for 2 lapper:) Har allerede ett bud på 2000,-. Motor er ok, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2012 Bilder? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2012 er intressert! men vil gjerne se ett par bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...