Anbefalte innlegg

noen som veit hvordan leppe dette er?

og hvor jeg får kjøpt den?

1585184f.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være denne?:

VW_PASSAT_35i_D00024014.jpg

Rieger GTS heter den isåfall. Jeg ville heller brukt pengene på en Golf 3 GL-leppe eller Vento-leppe:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen bilder av disse eller mads?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javisst, til og med av Golf GL-leppa på Passat:

IMG_8575.jpg

Og den Vento-leppa jeg mener (Vento GL), riktignok ikke på en Passat, men:

Vento_Jetta_3.jpg

Bakdelen er at Golf-leppa er for kort på sidene på fangeren (mot framdekkene), så du må enten plastsveise eller skru på en ekstra bit på hver side, og Vento-leppa blir for kort på midten, så du må plastsveise eller skru på en bit der.

Her ser du problematikken på Vento-leppe (dog en VR6, men samme størrelse utenom hvor dyp den er):

IMG_6915.jpg

Du ser at det er en ekstra bit av en VR6-leppe på midten.

Du kan jo selvsagt bruke VR6-leppe også, men skal du kjøre like lavt som dama sin kommer du til å bli drittlei skrapelydene av leppa som subber nedi bare du kjører over de hvite feltene som kalles fotgjengerovergang:p Skraper nok med GL-leppe også. Både Golf og Vento GL-leppe bygger like mye ned, forøvrig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har litt lyst på en leppe med noe form for luftinntak. synes det ser litt penere ut. er faktisk nesten så jeg har lyst til å gå så drøyt til verks å sette på RS look fanger.

synes faktisk den kler passat b4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får alltids på ei GTi-leppe fra Golf 2 med 90-fangere også, vil jeg tro. Disse har jo originalt to felt som du kan skjære ut for å få luftinntak.

Ser de såvidt her:

IMG_0338.jpg

Mange som skjærer ut disse for å få en litt "tøffere" look. VR6-leppa passer forsåvidt på Golf 2 også, så da burde GTi-leppe fra Golf 2 passe på 35i uten problemer, dog med litt enkle modifikasjoner (må uansett kappe bort noen av de originale festene på både leppe fra både Vento og Golf for å få de til å passe på 35i).

Men smak og behag hva man velger. Tenkte bare å tipse om litt OEM-stæsj som fungerer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også sett på denne

dette er en seat corrdoba leppe

B4wagononS600wheels2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får alltids på ei GTi-leppe fra Golf 2 med 90-fangere også, vil jeg tro. Disse har jo originalt to felt som du kan skjære ut for å få luftinntak.

Mange som skjærer ut disse for å få en litt "tøffere" look. VR6-leppa passer forsåvidt på Golf 2 også, så da burde GTi-leppe fra Golf 2 passe på 35i uten problemer, dog med litt enkle modifikasjoner (må uansett kappe bort noen av de originale festene på både leppe fra både Vento og Golf for å få de til å passe på 35i).

Men smak og behag hva man velger. Tenkte bare å tipse om litt OEM-stæsj som fungerer:)

der ser det ut som vi har en foreløpig vinner. takk mads :) your the best

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har sett bilen før, men ikke tenkt over at det var leppe fra Cordoba. En sånn må jeg lete etter selv også, nå som jeg veit hva det er til:) Er nok den leppa som ser best ut av alle de i tråden her, spør du meg. Så takk for det!

Edit: Da ble det leppe fra Golf 2 du satser på? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok golf 2 leppa inntil jeg evt finner noe seat leppa

nb: det er viktig å få leppa fra 1996 seat cordoba sx (coupe) da det er den eneste med akkurat denne leppa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt. Hvis du tilfeldigvis har delenummer også, blir jeg glad. Da har vi begge fått noe ut av tråden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes leppe i sverige Arve ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt. Hvis du tilfeldigvis har delenummer også, blir jeg glad. Da har vi begge fått noe ut av tråden:)

jeg har ikke det enda. men jeg driver å jobber med saken. mulig man må over til søta bror for å få kjøpt den. men det skal jeg sjekke opp. jeg kan ta med en eller 2 ekstra så kan jeg gi deg en heads up.

Det finnes leppe i sverige Arve ;)

jupp, roadtrip snart da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt. Si ifra når du har skaffet delenummer eller veit om de kan skaffes i Sverige, og si ifra hvilken pris vi snakker om:) Hvis det ikke koster flere tusen, så skal jeg ha en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går ann og søke på no.bildelsbasen.se og se hva man finner der. der fant jeg gass spjeld til seaten min ;)

Edit: Driver og jobber med saken ang delenr på den nå. har nok noe og komme med der enten i morra eller mandag vil jeg tro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.