Anbefalte innlegg

Noen som vet om det lar seg gjøre å få tak i nye ytterringer til mine ASA DM3? Må skifte dekk på to av de nå og er veldig sugen på noe breiere felg, men budsjettet mitt i år tillater ikke kjøp av nye felger. Prøvde å sende en mail til ASA for en del måneder siden, men fikk aldri tilbakemelding, prøvde også samme dag å ringe Sharif men samme gamle visa der ;) ( orka ikke vente på svar.... )

Noen andre steder jeg kan få tak i ytterringer ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det med ASA som med andre merker så koster det ca 1000-1500 kr pr ring pluss evt nye skruer. Så det er ikke akkurat noe særlig mye å spare på det når det er såpass "billige" felger som ASA fremfor å kjøpe nye felger! Itillegg så vet du aldri om resultatet blir 100%...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000-1500 x 2 + montering/balansering = ca. 3500? Billigere enn 14.000 for nye.. Får jo ikke tak i breiere enn 7.5 i 4-bolt.. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betaler du 14.000 for 2 stk 18" ASA felger uten dekk må du for alvor vurdere andre plasser å handle :)

Normalt (dvs hos Sharif) får en jo 4 felger med dekk for denne prisen noe som skulle tilsi 4-5000 for 2 felger, og jeg er ihvertfall ikke itvil om hva jeg hadde gjort av å betale 5000 for nye felger eller 3500 for å få byttet ytterringer! Men får en ikke breiere så er det jo en annen sak... da er det jo ikke prisen som avgjør valget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er jo klart 14k for 4 stk med dekk ;) Men som sagt får jeg jo ikke tak i 9x18 i 4-bolt, iallefall ikke hos Sharif og kan heller ikke se det hos ASA. Men men, det får bli en vurderingssak. Klart 3500+- for ytteringer vs 4-5000 for nye, da sier det seg jo selv hva valget er...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.