#1 Skrevet April 14, 2005 Noen som vet om det lar seg gjøre å få tak i nye ytterringer til mine ASA DM3? Må skifte dekk på to av de nå og er veldig sugen på noe breiere felg, men budsjettet mitt i år tillater ikke kjøp av nye felger. Prøvde å sende en mail til ASA for en del måneder siden, men fikk aldri tilbakemelding, prøvde også samme dag å ringe Sharif men samme gamle visa der ( orka ikke vente på svar.... ) Noen andre steder jeg kan få tak i ytterringer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2005 Er det med ASA som med andre merker så koster det ca 1000-1500 kr pr ring pluss evt nye skruer. Så det er ikke akkurat noe særlig mye å spare på det når det er såpass "billige" felger som ASA fremfor å kjøpe nye felger! Itillegg så vet du aldri om resultatet blir 100%... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2005 1000-1500 x 2 + montering/balansering = ca. 3500? Billigere enn 14.000 for nye.. Får jo ikke tak i breiere enn 7.5 i 4-bolt.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2005 Betaler du 14.000 for 2 stk 18" ASA felger uten dekk må du for alvor vurdere andre plasser å handle Normalt (dvs hos Sharif) får en jo 4 felger med dekk for denne prisen noe som skulle tilsi 4-5000 for 2 felger, og jeg er ihvertfall ikke itvil om hva jeg hadde gjort av å betale 5000 for nye felger eller 3500 for å få byttet ytterringer! Men får en ikke breiere så er det jo en annen sak... da er det jo ikke prisen som avgjør valget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2005 Nei det er jo klart 14k for 4 stk med dekk Men som sagt får jeg jo ikke tak i 9x18 i 4-bolt, iallefall ikke hos Sharif og kan heller ikke se det hos ASA. Men men, det får bli en vurderingssak. Klart 3500+- for ytteringer vs 4-5000 for nye, da sier det seg jo selv hva valget er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...