225/35R19 på 9.5x19, hvilket dekk gir en pen strekk ?

Anbefalte innlegg

Hei ..

 

Skal kjøre 9,5x19 rundtom på min b7, spørsmålet er vel om noen har erfaringer med noen dekk som

har en pen strekk ... Dekket må vel være av den smale typen hvis jeg skal få senka nok :)

 

Er heller ikke så gira på den felg beskytter kanten ..

 

Har sett på, Nangkang NS-2, og ser også at noen har gode erfaringer med Achilles ATR Sport, som også skal være av den smale typen ..

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9.5_225_35_R19_Hankook.jpg

225\35 19 merke hankook, finnes andre tråder på forumet om kva dekk som gir J strekk eller fin strekk, og kva merke som er breie og smale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NS2 gir i allefall ikke pen strekk. Der andre dekk normalt strekkes ser NS2 ut som ikke har strekk i det hele tatt.

Vredestein Sessanta er kjent for å gi pent strekk bl.a. Sikkert flere også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NS2 gir i allefall ikke pen strekk. Der andre dekk normalt strekkes ser NS2 ut som ikke har strekk i det hele tatt.

Vredestein Sessanta er kjent for å gi pent strekk bl.a. Sikkert flere også.

 

Hva er det du snakker om?!?

Nankang NS2 gir mye og pen strekk (iallefall etter min mening)...Dette er det flere eksempler her på forumet, inkludert med egen bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente ikke å fornærme noen her, Sindre :)

Jeg formulerte meg kanskje litt krøkkete, men de gir i allefall mindre strekk enn mange andre ved samme dimensjon, det er du vel enig i? Så ja, kanskje feil å si at de ikke gir pen strekk, men da må en i allefall velge smalere dekk enn normalt for å oppnå samme strekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt meg bekjent er Nankang en av smalere dekkene der ute... det stemmer iallefall med de erfaringene jeg sitter igjen med.

Ang. pen strekk eller ei er det mye smaksans tenker jeg :)

 

Til trådstarter, hva med achilles? ser ut som fin strekk.

9.5_225_35_R19_Achilles_595.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19x9.5 +25 Privat Reserve

225/35/19 Nankang NS-II

 

DSC_0510.jpg

DSC_0505.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje jeg blandet strekken med Federal, Sindre. Beklager :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje jeg blandet strekken med Federal, Sindre. Beklager :)

 

Da skjønner jeg at du reagerte, for Federal er veldig breie slik jeg har forstått :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, så du kan trygt fortsette å bruke Nankang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom vel fram til at Achillies hadde en fin strekk, og de har fått grei omtale :) så ser ut til at jeg satser på disse :) Takk for alle innspill :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.