#1 Skrevet Mars 8, 2012 Noen som har noen erfaring med Achilles ATR Sport? Har lest litt på nettet og finner bare positive tilbakemeldinger. Hadde jo vært greit å slippe å punge ut 15000 for dekk når man kan få noen ikke så kjente, men bra for en billigere penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2012 (endret) har det på min og har kun positivt å si om de til den prisen. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=233235 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2012 Hadde det på passaten jeg nettopp solgte. Fikk ikke brukt de mer enn en halv sesong, men var fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2012 Høres bra ut! Hvordan var det på vått føre? Er jo der forskjellen vanligvis ligger Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2012 funka helt fint hos meg til normal bruk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2012 Sitter akkurat og googler disse dekka jeg også, ser de får gode omtaler, litt bedre kvalitet enn Nangkang NS2, så det er vel bare og kjøre på med disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2012 Ja det eneste er som nevn over at de kan krenge litt, men skal ha 245/30-20 så det blir vel ikke noe problem Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...