#26 Skrevet November 24, 2013 Ganske så heftig pris det der, men er vel poleringen som koster skjorta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 24, 2013 Ja, det er 1000 pr felg i polering. Men helt klart verdt penga for min del :-) Blir nok også lettere å selge når det er gjort skikkelig av fagfolk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 20, 2013 Da var felgene omsider ferdige, og resultatet ble strøkent. Jeg har også fått til å kun bruke 100% orginale BBS deler, og felgene er fortsatt orginale RS251 mål slik de ble levert nye. Eneste som er nytt og uorginalt er fargen... Disse er til salgs for rett pris, annonse kommer seinere under kjøp og salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 25, 2013 Og jaggu så benytter Østfold Felgteknikk seg av felgen min som eksempel på hvor godt arbeid di gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 29, 2013 Etter en runde på google har jeg funnet ut at disse opprinnelig er laget til Mercedes Benz W124. 'RS251 9 x 16 30.0 112.00 5 66.5 MB 124 VA' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...