katalysatorer til Audi 100 2.6 Avant Q Automat

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har fått et lite problem her nå, jeg er på jakt etter katalysatorer til BIlen, men oppdager at det var ikke bare bare.: bh :

Så, jeg er ute etter tips til sider, eller andre løsinger, som kan skaffe meg katalysatorer til bilen.

Self ikke til boldpris.

Har vært i kontakt med noen, og for samme svare, at det ikke vare lett å skaffe til en 2.6 Automat.

Men, er det forsjel på katalysatorer til automat og manuel?

Ser en løsing, biltema, og få noen til å sveise. Men hvordan er biltema sine univærsal katalysatorer

Kom gjerne meg tips. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg har fått et lite problem her nå, jeg er på jakt etter katalysatorer til BIlen, men oppdager at det var ikke bare bare.: bh :

Så, jeg er ute etter tips til sider, eller andre løsinger, som kan skaffe meg katalysatorer til bilen.

Self ikke til boldpris.

Har vært i kontakt med noen, og for samme svare, at det ikke vare lett å skaffe til en 2.6 Automat.

Men, er det forsjel på katalysatorer til automat og manuel?

Ser en løsing, biltema, og få noen til å sveise. Men hvordan er biltema sine univærsal katalysatorer

Kom gjerne meg tips. : vinke :

Biltema sine katalysatorer er grei de. Kjøpte biltema racing kat til min S4 og det var null problem.

Forskjell på automat og manuell katalysator er det vel ikke, men er ikke 100 % sikker på den der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.