#1 Skrevet Mars 9, 2012 Hei folkens, har hatt en ganske utrolig opplevelse med bilen i morrest når jeg skulle på jobb. Bilen starta som normalt, jeg slenger automatkassa i R og i det jeg begynner å rygge ut av garasjen, så slutter alt å være normalt; nødblinkerne begynner å blinke umenneskelig fort, 10-12 blink før det blir litt pause, og så på han igjen. Sentrallåsen klikker helt og låser dørene opp og igjen. På toppen av det hele, så driver kupelyset å dimmer seg rolig av og på ... av og på mens alt dette står på. Jeg prøvde å stoppe å starte igjen - kom meg ut på E6, så skjedde det igjen. Et par rare blikk fra andre bilister og noen gloser seinere, så parkerer jeg i garasjen igjen. Bilen prøver å drepe meg. Noen som har vært borti lignende? Jeg prata med en mekaniker-kompis som ba meg å sjekke at + & - polene er ordentli fastskrudd i batteriet, så det er på to-do listen etter jobb. Noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2012 Sjekk alder på batteriet, hadde no lignende problem på min A4 b6. etter jobbet noen år på verksted selv, så er erfaring at snitt levetid er 4-5 år. Mitt var 4år (original levert med bil ny), byttet til nytt og alt i orden. Bare en tanke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2012 Hørtes nesten ut som når eg hadde vannlekkasje på A6'en, da var det modulen under gulvteppe på førersida som hadde blitt ganske våt. da begynte det og blinke i diverse lys og nødblink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...