#1 Skrevet Mars 9, 2012 Noen som vet hvor man kan finne "koblingsskjema" for turbo? Høres ut som defekt resirkventil, men turboslangene er fiklet med så er ikke sikker på om det er det som er problemet. Bilen er chippet og har åpent filter til tillegsinfo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2012 Om du vil kan jeg gå ut og ta bilder i motorrommet på min i morra om ønskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2012 Om du vil kan jeg gå ut og ta bilder i motorrommet på min i morra om ønskelig. Ja, hadde vært til stor hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2012 hvilke slanger skal du ha bilde av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2012 hvilke slanger skal du ha bilde av? Det meste som har med turbo og gjøre egentlig, er usikker på hvordan det skal være originalt. Men fint om du kan ta bildet av området jeg har tatt bilde av her Også lurer jeg på om det skal være et T-stykke på slangen mellom wastegate og noe jeg tror er resirk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2012 Hadde detta bildet liggende på tlf, men tar flere i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2012 By kalinkamaen at 2012-03-09" border="0" alt=""> By kalinkamaen at 2012-03-09" border="0" alt=""> By kalinkamaen at 2012-03-09" border="0" alt=""> Her har du insugs slangen inn fra luftfilter til turbo. Resirk er den blanke der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2012 Tusen takk for bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2012 By kalinkamaen at 2012-03-09" border="0" alt=""> By kalinkamaen at 2012-03-09" border="0" alt=""> By kalinkamaen at 2012-03-09" border="0" alt=""> Her har du insugs slangen inn fra luftfilter til turbo. Resirk er den blanke der. Hvorfor har du montert resirken på innsugslangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2012 Det har hvert slik siden jeg fikk bilen. Er det feil? Sent from my Optimus 2X using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2012 Nei det er riktig. Derfor det kalles resirkulerende ventil. Når gasspjeldet stenges så blir det vakum i innsuget som drar opp stemplet i resikventilen. Da slippes den lufta som står å "stanger" mot stengt gasspjeld tilbake FØR turbo men ETTER lmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 11, 2012 Oki. Takk for oppklaring. Mitt oppsett er uten EGR ventil. Og med boost kontroller. Slik at jeg kan styre trykket selv. Kanskje det som er forskjellen? Sent from my Optimus 2X using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2012 EGR, hvilken årsmodell har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 11, 2012 97 Kan det ver magnetventilen eg mangle? Sent from my Optimus 2X using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 11, 2012 Kan ta bilder av min 98 modell med boost kontroller om du vil sammenligne? er nok litt vanskeligere og se på min ettersom den er montert hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 11, 2012 Kjør på lena. Hadde hvert morsomt å sett. Sent from my Optimus 2X using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 11, 2012 da slenger jeg ut no bilder her i morra, er så mørkt nå att det blir bare tull med bilder nå hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 11, 2012 Nei det er riktig. Derfor det kalles resirkulerende ventil. Når gasspjeldet stenges så blir det vakum i innsuget som drar opp stemplet i resikventilen. Da slippes den lufta som står å "stanger" mot stengt gasspjeld tilbake FØR turbo men ETTER lmm. Var ikke meningen å forvirre :-) Riktig det Lars Andreas sier. På B6en min sitter ventilen på trykkslangen etter turboen med slange opp til innsugslangen. Blir jo akkurat det samme om ventilen sitter oppe eller nede seffølgelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 12, 2012 Bedre sent enn aldri, her kommer litt bilder fra motor rommet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...