Anbefalte innlegg

Har handlet en isbrehvit A7 som jeg får neste uke. Den leveres med 20" sommerfelger. Jeg har handlet 20" gunmetal RS6-2 felger med Nokian Hakkapeliitta7 til vinters, men har lyst på litt større sommerhjul.

 

Er redd 22" blir seende for stort ut, slik at bilen blir for høy. Det er luftfjering på bilen, så det skal uansett gå an å få den litt ned da men.

 

Har derimot veldig stor tro på 21"

 

Noen som har forslag til felger i 21" eller 22" som ville passe bra på bilen?

Jeg har noen forslag selv, men vil høre med "mobben" her inne først for å høre hva dere synes. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet en isbrehvit A7 som jeg får neste uke. Den leveres med 20" sommerfelger. Jeg har handlet 20" gunmetal RS6-2 felger med Nokian Hakkapeliitta7 til vinters, men har lyst på litt større sommerhjul.

 

Er redd 22" blir seende for stort ut, slik at bilen blir for høy. Det er luftfjering på bilen, så det skal uansett gå an å få den litt ned da men.

 

Har derimot veldig stor tro på 21"

 

Noen som har forslag til felger i 21" eller 22" som ville passe bra på bilen?

Jeg har noen forslag selv, men vil høre med "mobben" her inne først for å høre hva dere synes. :)

 

Lekker bil, grattis! Orig.dim på 255/45 18 tilsier at øvrige passende dekkdimensjoner blir 255/40 19, 255/35 20 og 255/30 21. Man kan sikkert gå opp til i hvertfall 265 også, fordi det er lavt offset og generelt god plass i hjulbuene.

 

Audi rotor-felgen til A8 i 9x21 ET35 med 265/30 21 tror jeg skulle være helt perfekt på denne.

http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-A8-S8-4H-21-Zoll-TITAN-Rotor-S-Line-NEU-/350538470495?pt=Auto_Felgen&hash=item519db8945f#ht_846wt_1037

 

275/25 22 (svindyre Michelin-dekk) går sikkert også, men kan kanskje se litt rart ut med så lav dekkside uten justerbart senkesett. Vet ikke hvor lavt luftfjæringa går, men tviler på om den går lavt nok uten modifikasjon eller nødprogram... Men det hele avhenger av felgbredde og offset også selvsagt, med hjulene litt innunder bilen blir det mindre "rart". Lykke til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.