#1 Skrevet Mars 14, 2012 (endret) Selger en nyoverhalt turbo til vag tdi motor som jeg har liggende. Skal passe til motorkode ajm/auy. Passer ikke til 4motion som jeg fikk erfart med min bil. Kjøpt fra Tyskland og er original Garrett turbo. 2500,- eller bud. Kjøper betaler frakt, og forhåndsbetaling foretrekkes. Lagt til etter 4 dager 6 timer: Ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2012 Ligger her og blomstrer fortsatt. Ingen som er int. i en billig turbo? Har overhalt turbo fra samme firma i min golf og det er ingenting å si på kvaliteten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2012 Legger ved et bilde til! Ligger her og søker ny eier. Gjorde et raskt søk på delenr og fant en side som lister opp biler som denne passer til her: http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idcodice=038253019N 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2012 oppsann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2012 Du har PM!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...