#1 Skrevet Mars 10, 2012 Hei Jeg skulle bytte pære i bremselyset på min Audi A4 B7 2007 modell her om dagen og oppdaget nokså mye vann i lykta, garantien er gått ut på bilen, men er dette reklamasjon? på forhånd takk Mvh Pål Erik Pedersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2012 Vanskelig å si om det er reklamasjon uten å vite mer; Har lykten blitt byttet, i så fall; Hvem har utført arbeidet? Mye som kan spille inn, men det beste svaret får du om du kontakter Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2012 jepp får ta en tlf til de på mandag da:) men takk for hjelpa uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2012 Hadde samme problem på en Audi 100 avant jeg hadde. Borret bare et 3 mm hull i bånn av lykta. Aldri noe problem etter det. Lykta ble fri for både vann og all kondens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...