#1 Skrevet Mars 10, 2012 (endret) Hei Prøvde først å skifte glødeplugger, men da det ikke hjalp, fant jeg ut at det ikke var noe strøm fram til de. "sikringa" som sitter inntil torpedoveggen er i orden. Hva er neste ting å sjekke? (slitsomt å måtte ha motorvarmer hvor enn man skal starte ) Setter pris på alle innspill mvh Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2012 Lest av diagnose? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2012 Har du sjekket sikringen i sikringsboksen? Hvis Golf 3 er some Golf 2, så er det en stor jævel av en sikring, 181 tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2012 Gløderele, eller styring av rele som er defekt -> tempføler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2012 (endret) Gløderele, eller styring av rele som er defekt -> tempføler. Tusen takk for alle svar forresten Fint at folk vil hjelpe en stakkar:p hehe Gløderele klikker når man vrir på tenninga, glødelampa i innstrumenthuset lyser og slukker.. men ingen strøm fram til glødepluggene.... Edit: Fant dette på google, sikkert til hjelp for flere enn meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2012 Er det spenning på sikringen når glødelampen lyser da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2012 Er det spenning på sikringen når glødelampen lyser da ? Skal sjekke, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...