#1 Skrevet Mars 10, 2012 (endret) Sommeren nærmer seg og jeg er ute etter nye felger så legger de gamle ut for salg. Kan selges med og uten dekk. Zito M 525 19x8" ET35 5x112 Sunny SN3800 235/35-19 2stk 5mm og 2stk 6mm spor. Produskjonsdato 0709. Ene felgen er litt kantkjørt (bilde 2). De andre har noe steinsprutskader og småsår. Ikke bulker eller kast i noen av felgene. Pris for bare felger 3000,-/bud Med dekk 4000,-/bud Ser helt at jeg slipper sende felgene. Men kan være behjepelig med å kjøre ett stykke imot ved henting. Felgene skal bort så kom gjerne med bud. 41305910 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2012 Hvordan er disse dekkene mtp ved regn, støy og denslags? Vært litt skeptisk til Sunny pga forholdsvis lav pris, men mulig det er ubegrunnet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 (endret) Har ikke kjørt så mye med dekkene selv da jeg skiftet til vinterdekk rett etter jeg kjøpte bilen. Men jeg kan ikke si jeg tenkte over at de satt dårlig på veien hvertfall. Jeg er ikke den som kjører veldig snilt og de stod på S4en så er nok helt greie. Støy er jeg usikker på men er nok ikke av det verste. Hentet denne fra dekktest.com http://ssl.delti.com/cgi-bin/RDTyreTest.pl?cart_id=82427060.129.18288&language=NO&dsco=129&Marke=Sunny&Profil=SN3800&Med=reifentest.com Lagt til etter 1 dag 5 timer: Kom gjerne med lavere bud! Felgene skal bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2012 Opp med seg! Lavere pris også. Kom gjerne med bud under da disse skal bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2012 Hmmm, hadde disse vert nærmere hadde jeg vert interessert. Skal ikke vestover i nær fremtid da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2012 (endret) Hmmm, hadde disse vert nærmere hadde jeg vert interessert.Skal ikke vestover i nær fremtid da? Har ingen planer om det. Men kunne vært behjelpelig med å kjøre ett stykke i møte hvis det er interessant for deg. Lagt til etter 11 timer 49 minutter: Fått bud på 3000,- inkl dekk. Lagt til etter 2 timer 38 minutter: Fått bud på 3400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2012 Solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2012 En som har sagt han skal ha de hvertfall. Så er nok det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2012 Hvis ikke de er solgt gir jeg deg 2500,- for felgene. kan sannsynlighvis hente de i helga =) Ta kontakt på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2012 Passer disse på golf 4? Vis det passer legger jeg inn bud på 3500,-. Og kan hentes i dag eller i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2012 Passer disse på golf 4? Vis det passer legger jeg inn bud på 3500,-. Og kan hentes i dag eller i morgen. Hei. Vet ikke om de passer golf 4. Hva er orginalt innpress? Disse er ET35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 7, 2012 Har sendt deg en sms, er intresert men er på hytta fram til i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...